В продължение на почти 30 години двойката дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана разтърсва света на модата с елегантните си кампании, които възхваляват Италия.
Основана през 1985 г., компанията за облекло се превърна във водеща световна марка, чиито приятели са от холивудския елит. Тя може да бъде открита в 40 страни с повече от 250 магазина. Стойността на дизайнерската къща е над 5 млрд долара, сочат данните на Bloomberg.
Освен с дрехи и аксесоари марката се наложи и в доходоносния бизнес с парфюми. През 1992 г. компанията пусна първия си аромат, а Light Blue от 2002 г. е сред най-успешните ѝ продукти. През 2012 г. парфюмите донесоха на Dolce&Gabbana почти 600 млн. долара.
Марката има и няколко луксозни сделки - партньорството с Мадона през 1993 г. за дизайна на костюми за изпълненията ѝ, с актрисата Скарлет Йохансон и с футболиста Лионел Меси.
Dolce&Gabbana има и собствена напитка с Martini, тя е направила и дизайна на телефон заедно с Motorola, а името ѝ стои дори върху Citroen.
Сега обаче данъчните проблеми на дизайнерите са толкова известни, колкото и ревютата им. Те обжалват присъда за укриване на данъци в размер на 40 млн. евро.
Но въпреки това Dolce&Gabbana продължава да твори с добра или лоша реклама и се разширява на нови пазари.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
преди 11 години Разбира се, навсякъде има скандали. отговор Сигнализирай за неуместен коментар