IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Азиатската Stella International атакува Европа със собствена марка

В първия магазин на компанията в Париж се продават дамски обувки на цени между 250 и 600 евро - около 1/3 от цената на чифт Prada

13:47 | 17.07.13 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Магазинът на&nbsp;Stella в Париж. <em>Снимка: компанията</em></p>

Магазинът на Stella в Париж. Снимка: компанията

Азиатският производител на обувки Stella International Holdings Ltd., който работи за компании като Prada SpA, планира да разшири собственото си присъствие в Париж и да се превърне в по-евтин конкурент на луксозните си клиенти там, пише Bloomberg.

Компанията има намерение до края на тази година да отвори два нови магазина във френската столица и да стъпи и на други места в Европа, твърди Стивън Чи, главен изпълнителен директор на поделението на производителя за дамски обувки и търговия. Stella, която е създадена в Тайван и се търгува на фондовата борса в Хонконг, вече има един магазин в Париж.

В световната столица на модата Stella се конкурира с доста по-големи и по-известни марки като Prada и LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA. И двете фирми са клиенти на производствения бизнес на тайванската компания. Западните марки масово навлизат в Китай, за да се възползват от луксозния пазар в страната и забогатяването на нацията. Stella, която има около 400 магазина в Китай, ще се възползва от тази тенденция, за да се разшири в обратната посока.

"Искаме да сме международна марка", твърди Чи. "Искаме да изградим една глобална платформа и да предлагаме достъпен лукс на жените по целия свят".

В първия магазин на компанията в Европа, който се намира в Париж, се продават дамски обувки на цени между 250 и 600 евро или около 1/3 от цената на чифт Prada.

Основаната в Тайван през 1982 г. Stella произвежда обувки за луксозни марки като Givenchy на LVMH, както и ежедневни обувки за компании като Clarks, ECOO, Rockport и Timberland. Именно на производството се падат по-голямата част от приходите ѝ - 92% от общите приходи на стойност 1,55 млрд. долара за 2012 г.

Компанията очаква търговският ѝ бизнес да достигне 20% от приходите след 5 години на фона на плановете за откриване на още магазини и разширяване на дейността и в други категории като чанти и аксесоари.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:25 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още