Една от смущаващите тенденции за любителите на истинските алкохолни питиета е промяната на вкуса им, пише BusinessWeek.
Примери за това са бирите Bud Light Lime-A-Rita или по-малката й сестра Bud Light Lime Straw-Ber-Rita. И двете питиета звучат доста странно. Но те все пак са си Bud Light, а освен това подобни дръзки смесици се ограничават до евтините бири, нали?
За жалост това не е така. Същата тенденция за смесване на вкусовете се промъква и при по-уважаваните напитки. Има изобилие от овкусени уискита като Tennessee Honey на Jack Daniels, Red Stag на Jim Beam и Wild Turkey American Honey.
Diageo миналата година пусна Bushmills Irish Honey, а през тази седмица се появи и най-обезпокоителната новина: Bacardi представи марка, наречена Dewar's Highlander Honey, която бе описна като скоч, "смесен със шотландски мед, филтриран през дъбови бъчви".
"Опитваме се да достигнем до една по-млада и нова потребителска група и да им говорим на език, с който ще се идентифицират в среда, в която биха искали да бъдат," обяснява управляващият директор и вицепрезидент по маркетинга на Dewar's Арвинд Кришнан, цитиран от Shanken News Daily.
Експерти от бранша като Шотландската уиски асоциация вече изразиха безпокойство, че Highlander Honey може и да не е истински скоч, като отбелязаха, че според европейските закони продуктът трябва да бъде предлаган за продажба като "алкохолна напитка", за да се различава от истинския скоч.