Френската компания-майка на популярния производител на спортни стоки Puma – PPR, е оптимист за бизнеса си през текущата година, след като днес се похвали с ръст на всички финансови показатели за 2012 г., предаде Ройтерс.
Търсенето на скъпите продукти на групата се очаква да компенсира слабостта в сегмента на спортните стоки, заяви компанията-майка на Puma. Освен германската компания за спортни стоки PPR държи и модните марки Alexander McQueen, Balenciaga, Bottega Veneta и Gucci.
За PPR 2013 г. ще е още една година със силен ръст на продажбите. Освен това тя ще премине по-добре от оперативно и финансово естество, се казва в изявление на групата със седалище в Париж.
През миналата година печалбата на PPR скача с 6,3 на сто до 1,05 млрд. евро. Приходите се повишават надпропорционално с 21% до 9,74 млрд. евро.
Спортната и лайфстайл компания Puma обяви тежък спад в печалбите от повече от две трети до 70,2 милиона евро за цялата 2012 г. Puma започна да губи позиции за сметка на конкурентите си Nike и Аdidas. За германската марка обявеният план за саниране е най-голямото преструктуриране от 90-те години на миналия век.
Бизнесът на PPR се е развивал добре преди всичко в луксозния и в лайфстайл сегмента. Само през в четвъртото тримесечие органичните продажби в луксозния сегмент се покачват с 13,9% до 1,69 млрд. евро, като по този начин следват тенденцията в индустрията. Конкурентите, както LVMH и Hennessy Louis Vuitton също отчитат ръст.
В годишните си резултати PPR включва и търговеца на модни стоки Redcats, който в момента ще бъде продаден, и Fnac, който през тази година ще бъде отделен. Fnac е специализирана в дистрибуцията на развлекателни продукти, като книги, звукозаписни продукти и потребителска електроника. При тези операции обаче е регистрирана нетна загуба от 276 млн. евро поради обезценка и преструктуриране.
През последните години групата продаде някои свои активи и се премести изцяло в луксозния сегмент. Тази година PPR ще завърши преустройство на луксозния си сегмент. В това направление концернът разполага с марките Stella McCartney и Yves Saint Laurent, а в подразделението за лайфстайл влизат Puma, Volcom и Puma Cobra Golf.


ПП-ДБ искат да свалят охраната на депутатите и изцяло машинно гласуване
Бой в месарски магазин във Варна заради... предреждане
Дрешки, играчки, храна - с какви подаръци зарадваха кученцата от приюта в Каменар?
Туристическият сезон във Варна е застрашен
Как ще работи пункта за карти за градския транспорт във Варна по празниците?
Тейлър: Великобритания търси опита на американските VC
Тейлър: Великобритания е много силна в AI, финтех
Малко е трудно да се строят центрове за данни
Богати европейци ще могат да вземат заеми срещу луксозни автомобили
П. Димитров: Не очаквам да бъде приет нов бюджет до юни
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Land Rover пуска Defender в чест на Уинстън Чърчил
Изкуствен интелект направи кола от две скици
Надеждно и по-евтино: производители отново променят подхода си
Леонардо ди Каприо разкри защо не иска да режисира филми
Трамвай и автобус се удариха на "Ситняково"
Политолози: Радев трябва само да се появи на бял кон
Сашо Андреев със "Златен пояс": Новата награда е стимул