Германският производител на спортно облекло и екипировка Adidas AG очаква да обяви рекордни продажби от около 14,5 млрд. евро за 2012 г., е заявил главният изпълнителен директор на компанията Херберт Хайнер в интервю за немския ежедневник Sueddeutsche Zeitung, цитирано от MarketWatch.
Adidas, която притежава брандове като Reebok и Taylor Made, си е поставила за цел да постигне продажби от около 17 млрд. евро през 2015 г.
„Става все по-трудно да постигнем целта си заради кризата в еврозоната“, подчертава обаче Хайнер. Положението в Южна Европа е особено тежко, отбелязва той, добавяйки, че компанията разширява пазарния си дял в Северна и Южна Америка, Русия, Китай и в Европа като цяло.
Adidas ще предприеме продуктова офанзива през 2013 г., когато няма спортни събития, които да подкрепят продажбите, като например олимпийски игри, световно или европейско първенство по футбол, посочва главният изпълнителен директор на компанията.
„Ще предложим много нови продукти. Например нова обувка за бегови дисциплини, която ще революционизира пазара“, изтъква той.
Компанията предвижда също така през 2013 г. да надмине очаквания тазгодишен рекорд по продажби.