Френският концерн от луксозната индустрия Hermes печели от силното търсене на скъпи портмонета и чанти от естествена кожа и копринени облекла в Азия.
След ръст в печалбата от 28% до 336 млн. долара през първата половина на годината компанията повиши в петък годишните си финансови цели. Приходите са скочили с почти 22% до 1,59 млрд. евро.
За годината сега концернът вече се стреми към ръст от 12% спрямо досегашната цел от 10 на сто.
Преди всичко в Китай, Сингапур и Хонконг клиентите „разграбват“ висококачествените продукти от рафтовете в магазините на компанията. Благодарение на силното търсене там концернът, в който собственика на конкурента LVMH, Бернар Арно, държи 22,3%, почти не усеща дълговата криза.
Акциите на Hermes в Париж поскъпнаха днес с почти 2%.