Tiffany & Co., вторият по големина магазин за луксозни бижута в света, обяви, че нетните приходи на веригата за трите месеца, завършили на 31 юли, са се увеличили с 33% до 90 млн. долара, или 69 цента на акция, в сравнение с 67,7 млн. долара, или 53 цента преди година, пише Ройтерс.
Продажбите са се увеличили с 31% до 872,7 млн. долара при очаквани 784 млн. долара. Компанията има 236 магазина в цял свят.
Финансовите резултати за второто тримесечие на годината надхвърлиха очакванията на анализатори, а това повиши очакванията за приходите на компанията за цялата година. Очаква се печалбите за 2011 г. да достигнат 3,75 долара на акция, вместо очакваните досега 3,55 долара.
Основната причина за добрите продажби на Tiffany са пазарите на държавите от азиатско-тихоокеанския регион, както и тези в Северна и Южна Америка, стана ясно от изявлението на директора на веригата Майкъл Ковалски. Ръст на продажбите се отчита и в Европа, както и в Япония, която все още се възстановява от земетресението и цунамито през март.