Допълнителната квалификация е особено важна в случай, че решите да смените професията си. Това важи в голяма степен и за спортистите, които все някога, заради възрастови ограничения, трябва да обърнат гръб на професионалния спорт и да намерят друго поприще.
Британската футболна звезда Дейвид Бекъм, който вече е на 36 години, може би е намерил своето ново призвание - той ще се опита да стане водещ дизайнер в света на модата.
През февруари 2012 г., навръх Деня на Свети Валентин, ще бъде представена модната линия на култовия футболист, разработена за шведската фирма за облекло H&M.
Точно на Свети Валентин бельото ще бъде пуснато в продажба в 1800 филиала на магазина в общо 40 страни. И това няма да е всичко - всяка година футболистът ще пуска нова колекция под лейбъла „David Beckham“.
"Миналата година създадохме с моя екип моделите от колекцията и съм много доволен от постигнатите резултати, споделя Бекъм в прессъобщение. В лицето на "H&M" ние открихме идеалния партньор, който ще ни помогне в световната дистрибуция."
Главната дизайнерка на шведската компания Ан-Софи Юхансон не спести суперлативи за бившия капитан на националния отбор на Англия. Тя го нарече "истинска икона на спорта и модата", а сътрудничеството с него се оказало "изключително интересно".
Афинитетът на Бекъм към модата не е изненадващ. Отдавна той е възприеман като модна икона, а с прическите и постоянното сменяне на имиджа си той се грижеше за появата на нови тенденции. Що се отнася до бельото - и там Бекъм има опит.
Той и неговият партньор Саймън Фулър, създател на телевизионния песенен конкурс Idol, обявиха по-рано тази година намерението си да създадат нова марка мъжко бельо на името на спортиста, след успешното му сътрудничество с Джорджо Армани и неговата фирма.