IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дрезгавият глас на Серж Генсбур продава парфюми във Франция

Две водещи марки - Christian Dior и Guerlain, са избрали песни на изпълнителя за рекламите на парфюмите си Miss Dior и Shalimar

18:33 | 13.06.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Снимка: <a href="http://www.sergegainsbourg.com/">www.sergegainsbourg.com</a></p>

Снимка: www.sergegainsbourg.com

Творби на Серж Генсбур - френската музикална икона, чиито джазови и бохемски песни илюстрират сексуално освободената Франция от 60-те и 70-те години на миналия век,  оживяват отново на необичайно място - в реклама на парфюми, предаде Ройтерс.

Две водещи марки - Christian Dior и Guerlain, са избрали дрезгавия глас на Генсбур за рекламите на парфюмите си Miss Dior и Shalimar, излъчвани по френската телевизия.

Творецът, който наполовина рецитира и наполовина пее своите песни, макар и наричал себе си "грозник", е имал връзки с не една красавица, сред които е и Брижит Бардо. Сексуалният му заряд се предава и в музиката му, на което разчитат рекламодателите.

В рекламата на Shalimar голата манекенка Наталия Водянова се извива върху разхвърляно легло под звуците на пиано от песента The Initials BB на Серж Генсбур. Най-предизвикателното и някога цензурирано парче на французина - Je t'aime...Moi non plus в дует с тогавашната му любовница Джейн Бъркин - е използвана за фон на рекламата на Miss Dior с носителката на "Оскар" Натали Портман и режисирана от София Копола. В рекламния клип актрисата се излежава в луксозен слънчев апартамент в Париж, вдъхвайки аромата на розови рози или хвърляйки поглед към облечения си в смокинг любовник.

Статутът на Серж Генсбур като една от иконите на френския шансон заедно с Едит Пиаф и Жак Брел го прави примамлива цел на рекламодателите, обяснява Дейвид Лузли, почетен професор по съвременна френска култура в университета на Лийдс.

"Веднъж отишли си, тези хора незабавно биват възприети заради носталгичния елемент, който придава на продукта не само имиджа на съвременна сексуалност, но и чара на миналото", казва Лузли.

Популярността на починалия през 1991 г. Серж Генсбур не е намаляла и до ден днешен. Гробът му в Монпарнас все още привлича почитатели, които оставят цветя, цигари и билетчета за метрото за своя идол. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:23 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още