IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Втори филм бележи висок зрителски интерес след „Мисия Лондон“

„Тилт“ е на първо място по брой зрители за втора поредна седмица след премиерния си уикенд

10:54 | 23.02.11 г. 3
Втори филм бележи висок зрителски интерес след „Мисия Лондон“

За по-малко от година за втори път български филм се задържа за втора поредна седмица на първата позиция сред най-гледаните филми у нас. Това сочат данните от продажбите на билети в българските киносалони, обобщени от киноразпространителите у нас.

„Тилт“ (TILT) на режисьора Виктор Чучков последва успеха на „Мисия Лондон“ на Димитър Митовски и запази първото място сред най-гледаните заглавия и през втория уикенд на прожекциите си по кината. Лентата се върти на 31 екрана в страната.

Филмът вече е гледан от повече от 50 хиляди зрители и има приход малко над 360 хил. лева. Това е доста под рекорда, достигнат от лентата на Митовски, която излезе по кината миналата година. До втория си уикенд филмът „Мисия Лондон“ беше гледан от общо 142 833 зрители и беше събрал общо 1 050 065 лева приходи.

„Тилт“ е с участието на Филип Аврамов, Александър Сано, Ивайло Драгиев, Ованес Торосян, Радина Кърджилова, Явор Бахаров и Георги Стайков. Лентата отбелязва с близо 20% ръст на зрителския интерес в сравнение с премиерния си уикенд.

В класацията за най-гледани филми за седмицата от 11 до 17 февруари има и още едно българско заглавие, макар и на осмо място. Това е лентата на Ивайло Христов - "Стъпки в пясъка", която за месец има близо 32 хиляди зрители и приход от над 207 хил. лева.

На втора позиция в боксофиса е лентата на режисьора на "Трансформърс" и "Дистърбия" Ди Джей Карузо "Аз съм номер четири". Филмът е гледан от общо 14 053 зрители и е събрал 117 573 лв. от първите три дни на екран у нас.

Игрално-анимационният филм "Мечето Йоги" е на трета позиция в боксофиса, като за десетте дни на екран е събрал над 15 хиляди зрители и близо 158 хиляди лева.

Триизмерната анимация "Winx 3D: Вълшебно приключение" е на четвърта позиция, като вече е гледана от над 17 хиляди зрители и е събрала от билети близо 180 хиляди лева.

На пето място в боксофиса е лентата с Джейсън Стейтъм "Механикът", с вече над 66 500 зрители и над 485 хил. лева приходи за месец на екран у нас.

На шеста позиция е комедията с Аштън Къчър и Натали Портман "Просто секс", на седма - също комедия, но с Харисън Форд, Даян Кийтън и Рейчъл Макадамс - "Сутрешен блок".

Филмът с елементи от римската история - "Орелът", е на девета позиция с приход от първия си уикенд на екран у нас в размер на близо 43 хиляди лева и над 4100 зрители.

Комедията с Оуен Уилсън, Рийз Уидърспун, Пол Ръд и Джак Никълсън "Как да разбера" е на десета позиция в боксофиса за миналия уикенд.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:01 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

3
rate up comment 2 rate down comment 0
data
преди 13 години
Може би има светлина в тунела , и най-накрая ще се научим да произвеждаме продукция с цел продажба
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 2 rate down comment 0
otbg
преди 13 години
като любител на стойностното кино, без да съм гледал филма, както и повечето американски продукции дето ни заливали, мога да кажа, че това ясно показва какво може да направи рекламата. Тоест и българските филмаджии се научиха да рекламират, а то киното за ширпотреба си е бизнес - та браво.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 4 rate down comment 0
1914
преди 13 години
дано повече такива новини да има :) филмът не отстъпва на повечето американски продукции, с които ни заливат. и най-накрая започнахме да правим промоции и маркетинг на филмите като в нормалните държави
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още