Американският анимационен сериал „Семейство Симпсън“ е най-печелившата телевизионна марка за всички времена с общи продажби на DVD-та, играчки и други стоки, свързани с бранда, възлизащи на над 8 млрд. долара.
Това показва проучване на експерти от телевизионния бранш, цитирано от британския вестник Guardian.
Въпреки над 20-годишния си живот на екрана и своите повече от 450 епизода сериалът продължава да привлича интерес и съответно да осигурява купувачи на тениски, книги, игри, календари и други сувенири, изрисувани с жълтите герои на филмчето.
По този начин призът „Най-успешното лицензирано ТВ шоу“ грабва именно „Семейство Симпсън“, а след него са подредени още 449 предавания.
Второто място се държи от „Улица Сезам“, а третото от „Весели мелодии“.
В категорията на телевизионните продукции, които публиката най-много желае да види отново на екран, първенци са „Мъпет Шоу“ и „Стар Трек“.
„Мъпет Шоу“ започва да се излъчва за първи път през 1976 г. и „се ражда“ за втори живот през 1996 г. с леко променено заглавие. Нова версия на шоуто се очаква през следващата година.
Като шоу с най-голям потенциал за растеж се посочва сериалът „Изгубени“.