Ralph Lauren публикува 9,3% спад в печалбата си за тримесечието до декември 2014 г. Компанията пострада основно заради по-силния долар и по-ниските от очакваното продажби, пише Ройтерс.
Това накара акциите ѝ да поевтинеят с 9,7% при ранната търговия.
Луксозната марка дрехи обяви, че нетната печалба е спаднали до 215 млн. долара, или 2,41 долара на акция за последното тримесечие на 2014 г. Година по-рано данните бяха за 237 млн. долара печалба, или 2,57 долара на акция.
Приходите обаче са нараснали с 0,9% до 2,03 млрд. долара.
Ralph Lauren, под чиято шапка са марките Polo и Club Monaco, като цяло реализира по-силни продажби през миналата година, тъй като любителите на лукса възстановиха доверието си след глобалната рецесия. Въпреки това последните две тримесечия на 2014 г. доведоха до спад на приходите и на печалбите.
В началото на миналата година модният концерн пусна женска линия на Polo и отвори първия магазин на бранда в Ню Йорк.