„Биодит“ ще оборудва новия бутиков хотел „Вива Маре Бийч“ 4* във ваканционно селище „Санта Марина“ в Созопол, съобщи компанията.
Решението на компанията предлага високо ниво на сигурност и удобство за гостите и пълна автоматизация на стаите, изградена съвместно с компанията за изграждане на електрически и цифрови инфраструктури Legrand България. Това е първият съвместен проект между двете компании, които стартираха партньорство в началото на годината в сферата на хотелските решения.
В допълнение, към хотелската система във „Вива Маре Бийч“ 4* хотел, компанията ще оборудва и цялата прилежаща територия на комплекса.
„Биодит“ оперира на българския и испанския пазар, като генерира приходи основно на местния пазар. В същото време основен предмет на износ са услуги в сферата на хотелиерския бизнес, предназначени за големите курорти в Испания, но биометрията в хотелите става все по-търсена и за хотелите в България.
Въпреки драматичния спад в приходите, който се прогнозира и наблюдава за автомобилния и турстическия сектор, компанията очаква позитивно въздействие върху дейността от очакваното възстановяване през втората половина на 2021 година.
Биометричната идентификация е един от трите водещи технологични тренда във хотелската индустрия с очакван ръст от 23% CAGR за периода 2020 – 2025 г.
От компанията тогава споделиха, че заради изключителния интерес и големия брой неизпълнени заявки ще могат по-смело да погледнат на възможността за допълнително финансиране чрез BEAM пазара в бъдеще и ще предприемат стъпки в посока увеличаване на ликвидността на акциите на дружеството.
Засега обаче дружеството се въздържа от подобна стъпка. Според ръководството на компанията допълнително увеличение на капитала към настоящия момент би довело до увеличаване на волатилността в цената на акциията, което не би било положително за представянето на компанията.
Цената на акциите на „Биодит“ скочи до 2 лв. за брой, записвайки ръст от 100% в дебютния ден на компанията на БФБ. До 7 юни цената на книжата се понижи до 1,55 лв., като през последният месец цената им се понижава с 22,5%. Въпреки това ръстът е с 55% от първоначалната цена при пазарна капитализация от 21,422 млн. лв.
Свързани компании: