"Лавена“ АД - гр. Шумен реализира 98% ръст на нетната печалба на годишна база до 2 млн. лв. за 2020 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез „Българска фондова борса“ АД. В последната четвърт на миналата година резултатът е загуба от 242 хил. лв., но той е формиран главно от обезценки в края на годината и е по-добър от загубата в размер на 495 хил. лв. за четвъртото тримесечие на 2019 г.
Продажбите на „Лавена“ се увеличават с 10,2% на годишна база до 19,9 млн. лв. за 2020 г. Само за октомври-декември 2020 г. те са за 3,52 млн. лв., като ръстът на годишна база е с 25%.
Резултатите на козметичната компания от Шумен са в контраст с тези на козметичната компания от Карлово „Българска роза“ АД. Последното отчита 49% спад на продажбите си на годишна база до едва 3,07 млн. лв. за 2020 г.
Търговските марки на „Лавена“ са "Бочко", "Maternea", "Foot Ness", "Работливи ръце", "myRose" и "Моята природа".
Търговските марки на „Българска роза“ са "Bulgarian Rose", "Lavender and Honey", "Lady’s Joy" и други.
Акциите на „Лавена“ поскъпват с 4,28% в последните 12 месеца до 3,9 лв. за брой и 38,7 млн. лв. пазарна капитализация. Разпределен е и брутен дивидент от 0,03 лв. на ценна книга.
Акциите на „Българска роза“ поевтиняват с 36% в последните 12 месеца до 1,19 лв. за брой и 6,4 млн. лв. пазарна капитализация.
Материалът е с информационен характер и не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.
Свързани компании:
преди 3 години Имат продукти, които се купуват добре по линия на ковид хигиената отговор Сигнализирай за неуместен коментар