"Алтерко Роботикс" ЕООД се похвали с 280 000 броя продадени устройства за автоматизация на дома Shelly. В прессъобщение до медиите се казва, че продуктите са продадени само за последните 3 месеца на 2018 г. и Amazon.com наскоро е поставил бадж Amazon’s Choice на продукта Shelly 1. "Алтерко Роботикс" ЕООД е дъщерно дружество на "Алтерко" АД.
Проверка на Investor.bg показа, че Shelly 1 се продава при цена от 23,99 щатски долара за два броя. В Amazon.com се продават и други продукти на Алтерко Роботикс ЕООД като умната крушка Shelly Bulb за 23,4 долара, Wi-Fi релето Shelly 4PRO за 79 щатски долара.
"Алтерко Роботикс" ЕООД е представило резултатите си по време на участието си в най-голямото изложение за потребителска електроника в света CES 2019. Устройствата за автоматизация на дома Shelly, чрез които на практика можете да контролирате всичко в жилището си, както и да следите консумацията на ток, вече са хит на над 90 пазара по цял свят, съобщават от "Алтерко" АД. Водещи пазари за бранда са Германия, Италия, а вече и САЩ.
„Ние в "Алтерко Роботикс" разработваме всичките си устройства с грижа за всеки малък детайл. От концепцията до изпълнението и от проектирането до хардуера, нашите продукти съчетават в себе си практичност с надеждност, автономност и мобилност със сигурност на данните, безжичен и удобен контрол с модерен дизайн. През последните няколко години Алтерко Роботикс се превърна в една от най-бързо развиващите се IoT компании и днес нашите продукти могат да бъдат намерени на пазарите в целия свят. Дори достигнахме ниво Amazon’s Choice. Това само доказва, че работим в правилната посока и ни мотивира да продължаваме да правим иновации. Така че, очаквайте още новини от нас съвсем скоро”, коментира изпълнителният директор на Алтерко Роботикс Димитър Димитров.
Пред хиляди посетители на форума в Лас Вегас компанията представи и трите модела от хитовата серия детски GPS/GSM часовници MyKi, позволяващи на родителите да следят местоположението на децата си: MyKi Watch, MyKi Touch и най-новия продукт от бранда MyKi Junior.
„MyKi е един от най-успешните брандове, създадени в България, и продължава да жъне успехи у нас и по света. Продажбите на трите модела часовници вече надхвърлят 500 000 бройки. Часовниците са налични в мрежата на над 30 мобилни оператора в партньорство с водещи телекоми като Deutsche Telekom, Telenor, A1, Vodafone, Ooredoo Qatar, Telekom Austriа, Go Malta, Elisa Естония и Vodafone Унгария и могат да бъдат намерени в комплект с атрактивни абонаментни планове в търговските им мрежи“, се казва в прессъобщението.
На изложението Алтерко Роботикс е демонстрирало още разработките си в областта на здравеопазването – детският смарт термометър MyKi Care, и тракер устройствата за домашни любимци MyKi Pet и за автомобили и товари MyKi Auto. Часовниците, тракерът за животни и термометърът в момента жънат успехи по света, а MyKi Auto, като най-нов продукт на компанията, набира все по-голяма популярност и съвсем скоро се очаква да достигне високите нива на продажби на Shelly и MyKi, се надяват в "Алтерко" АД.
Телекомуникационният бизнес на "Алтерко" АД е свързан с предоставянето на мобилни услуги с добавена стойност (MVAS), мобилни разплащания, мобилен маркетинг и нотификации (SMS), основно в Европа и Азия (базиран в Сингапур). Обект на продажба е европейският.
Акциите на "Алтерко" АД поскъпват с 0,95% за последните 12 месеца до 2,12 лв. за акция и 31,8 млн. лв. пазарна капитализация.
Материалът е с информационен характер и не представлява препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Авторът притежава една акция в капитала на дружеството.
Свързани компании: