"Ломско пиво" АД приключи 2016 година с 23% спад на продажбите до 7,82 млн. лв., спрямо 10,2 млн. лв. за 2015 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
Продажбите през четвъртото тримесечие на миналата година са 1,25 млн. лв., при спад с 14,7% на годишна база.
Печалбата на "Ломско пиво" намалява с 95% на годишна база до 5 хил. лв. за 2016 г., като само за четвъртото тримесечие има загуба от 58 хил. лв., спрямо загуба от 22 хил. лв. в последната четвърт на 2015 г.
Произведеното пиво през 2016 г. е 13,94 млн. литра, от които 2,55 млн. литра през първото тримесечие, 4,78 млн. литра през второто, 4,5 млн. л през третото и 2,1 млн. л през четвъртото.
Стратегията на "Ломско пиво" включва разширяване на дистрибуторската мрежа в страната, достигане на 2% пазарен дял в София, разширяване на износа в чужбина и разширяване на производствения капацитет.
Към 30 ноември 2016 г. "Ломско пиво" притежава 35 115 броя собствени акции при средна цена от 0,742 лева за брой, като за 11-те месеца на годината не са изкупувани собствени акции.
Акциите на "Ломско пиво" АД поскъпват с 29,79% в последните 12 месеца до 0,61 лв. за акция и 2,75 млн. лв. пазарна капитализация.
Материалът е с аналитичен характер и не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.
Свързани компании:
преди 7 години нищо изненадващо като им гледам търговските практики.марка се прави с години стабилна работа, уважение на партньорите и предвидимост в бизнеса.... случайни хора няма как да не получат случайни резултати отговор Сигнализирай за неуместен коментар