Спиди АД пуска автоматични пощенски станции, които ще се намират в големите търговски обекти и ще предоставят възможност за избор на време за получаване на пратката, съобщават от куриерската компания.
"Куриерската компания внедрява автоматични пощенски станции (АПС) в големите търговски обекти, с което прави крачка към превръщането на „Спиди поща” в пазарен лидер", заявиха изпълнителният директор на Спиди АД Валери Мектупчиян и президентът на партньорската GeoPost SA (DPD Group) Пол-Мари Шаван по време на откриването на първата автоматична пощенска станция в голям столичен мол.
Сред предимствата на АПС са удобното им разположение в големи търговски вериги, измежду които молове и вериги за бързооборотни стоки, и удълженото работно време (до 22 ч.), възможността за избор на време за получаване на пратката, както и бързината на обслужване, поясняват от Спиди.
Заплащането на услугите, както и на наложен платеж, може да става чрез дебитна или кредитна карта.
„Автоматичните пощенски станции са разпространени в цяла Европа“, заяви директорът "Международни продажби и бизнес развитие" в Cleveron, фирмата доставчик на АПС, Аку Хапо.
Куриерската компания Спиди въвежда и нова услуга, предназначена за пратки от офис до офис - „Спиди поща“. Тя се различава по това, че теглото на пратки до 20 килограма вече няма да има значение за ценообразуването, важен ще е размерът.
От компанията посочват, че това значително ще намали разходите. Друга промяна е, че клиентите ще могат да изпращат и получават пратките си в избрано от тях време.
„С новото предложение за услуга в рамките на 24 часа и възможност за клиентите сами да управляват времето на изпращане и получаване отговаряме на динамиката на пазара и основните нужди на клиентите за бърза, удобна и изгодна услуга”, каза още Валери Мектупчиян.
Наред с това компанията увеличава броя на офисите в страната до над 300, а скоро автоматизираните офиси ще са над 20 на територията на цялата страна, като техният брой ще се повишава през идните месеци, заявиха от компанията.
„През последната година Geopost достави над 1 млрд. пощенски пратки на територията на Европа и регистрира оборот от 6 млрд. евро. Мога да заявя, че Спиди е най-добрият ни партньор в Европа и съм убеден, че нашето сътрудничество ще продължи да постига нови успехи и върхове в бизнеса”, заяви от своя страна президентът на GeoPost SA Пол-Мари Шаван.
Свързани компании:
преди 8 години До 1. Сега статията си е за "Спиди" :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Здравейте, група! В момента пиша теза за моя университет и правя проучване за ликвидноста на българския капиталов пазар. Бих Ви бил много благодарен, ако отделите 2-3 минути максимум, за да попълните моя survey- [url]https://hva.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3EicCUEZrVZ7tOJ[/url] Всеки един response ще ми е от огромна полза. Обръщам се към Вас, защото съм сигурен, че Вашите мнения ще са интересни, валидни, обективни и компетентни за един добър анализ. Благодаря Ви много предварително. Успешен ден! :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Браво!!! Това го във всички други страни на Европа. Апропо, Еконт нямат ли такива вече по бензиностанциите на OMV? отговор Сигнализирай за неуместен коментар