Застрахователният подхолдинг на Еврохолд България - Евроинс Иншурънс Груп (ЕИГ), отчита ръст от 35% на премийния си приход през април на годишна база до 15,712 млн. евро, съобщи Еврохолд чрез Бюлетин Investor.bg.
При Евроинс Румъния има годишен скок от 54% за първия месец на годината до 11,378 млн. евро, докато при Евроинс България има повишение от едва 1% до 3,210 млн. евро.
За първите четри месеца на годината ЕИГ отчита 46% ръст на годишна база в премийния приход до 70,263 млн. евро, като при Евроинс Румъния има увеличение от 68% до 54,992 млн. евро, а при Евроинс България - понижение от 3,4% до 11,874 млн. евро.
Ръстът на премийния приход по Гражданска отговорност на автомобилистите при Евроинс Румъния в голяма степен се дължи на значителното увеличение на цените, следвайки общите тенденции на пазара. Заедно с това, всяко увеличение на продадените полици е подкрепено с детайлна сегментация, целяща максимално намаляване на риска, посочват от Еврохолд.
През миналата година ЕИГ отчете спад на продажбите с 1,65% до 157,7 млн. евро.
ЕИГ съобщи още, че в началото на месец май е назначила г-н Йерун Ван Льовен като Главен оперативен директор на компанията. Г-н Ван Льовен е холандски гражданин, който работи в ЦИЕ от 1991 г., а от 1993 г. живее в Чехия. Г-н Ван Льовен е мениджър с дългогодишен опит в областта на общото застраховане, животозастраховането и пенсионното осигуряване, и други финансови услуги.
Ван Льовен притежава експертиза по цялостно корпоративно управление, продажби и маркетинг, операции, стартиращи компании, бизнес развитие. Бил е член на управителни и надзорни съвети, както и член на комитети по риск, одит и възнаграждения. През последните 12 години г-н Ван Льовен е изпълнителен директор на една от най-големите чешки застрахователни компании CSOB Insurance – част от застрахователната група на KBC.
Освен функциите си на Главен оперативен директор г-н Ван Льовен ще отговаря и за експанзията на Групата в страните от Централна Европа, както и за стратегическото развитие на бизнеса ни в Украйна, едновременно с това, допринасяйки и за устойчивия растеж на досегашните компании от
Групата, се казва в съобщението.
За първата третина на годината има понижение от 16% до 1094 бройки. Високите продажби през първите месеци на миналата година се дължат на сключени големи корпоративни сделки, както вътрешногрупови, така и с външни клиенти, уточняват от холдинга.
Най-голям брой продажби за от началото на годината отчитат от Еспас Ауто (Renault, Dacia) с реализирани 588 продажби на автомобили (+5,6% годишно), следвани от Булвария (Opel, Chevrolet) – 184 бр. (+39%), Стар Моторс (Mazda) – 144 бр. (-32%), Нисан София (Nissan) - 109 бр. (-60%) и Ауто Италия (Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Maserati) – 69 бр. (-47%).
Авто Юнион отчете 33% ръст на продажбите през 2014 г. до 3 410 реализирани автомобила.
Свързани компании: