Нетната печалба на Лавена АД през второто тримесечие нараства с 32% на годишна база до 317 хил. лв. Приходите от продажби за периода на шуменското дружество се увеличават с 25% до 2,767 млн. лв.
За полугодието печалбата расте със 74% на годишна база до 627 хил. лв. при ръст на продажбите с 26% до 5,225 млн. лв., показва консолидираният отчет на компанията, публикуван чрез БФБ.
Увеличените продажби на козметични продукти се дължат на поставения акцент върху разработането на нови качествени продукти при бебшката и детската козметика, както и на много нови продукти в масовия сегмент, се казва в междинния доклад за дейността на Лавена.
През 2014 г. очакванията са за увеличаване на положителните ефекти от разработената мрежа за покритие на вътрешния пазар, тъй като продуктите на фирмата са все по-достъпни и с по-добро разпространение, се казва в доклада.
Делът на приходите от етерични масла нараства. Гъвкавата ценова политика, съобразена с пазарните тнеденции, дава възможност за реализация на добитите количества лавандулово масло.
- увеличаване на пазарния дял в категорията „Детска и бебешка козметика“, където марката „Бочко“ е лидер по познаваемост и продажби;
- налагане на новата козметична серия „Матернеа“, осигуряваща специализирана грижа за кожата през бременността и след раждане;
- разработване и налагане на нови за фирмата марки чрез създаване и внедряване на нови серии козметични продукти;
- изграждане на нова прозиводствена и складова сграда с приемни и административни зони за производство на козметични кремове и емулсии, и пасти за зъби, в съответствие с изискванията на GMP;
- закупуване и въвеждане в експлоатация на автоматизирани високотехнологични линии за производство на козметични продукти;
- създаване на нови лавандулови насаждения.
Свързани компании: