Евроинс България отчита 16,8% спад на премийния приход до 2,7 млн. евро за март 2012 г., показват данни публикувани чрез Бюлетин Investor.bg. Данните са оповестени от Еврохолд България, част от чиято група е Евроинс.
Силен спад през март на годишна база с 26,7% до 1,43 млн. евро има при застраховка гражданска отговорност на автомобилистите. Понижение с 12,3% до 777 хил. евро се отчита и при Автокаско. Ръст има при застраховки имущество (с 39%) и при другите застраховки (със 7%), но и двете групи са с по едва 245-246 хил. евро приходи.
За първите три месеца на годината премийният приход на Евроинс намалява със 7,3% до 8,5 млн. евро. Спад има при гражданска отговорност на автомобилистите (с 12,6%), при Автокаско (с 3,3%) и при имуществото (с 2,9%).
Застрахователите на Еврохолд в Румъния и Македония
Март донася ръст на премийния приход на Евроинс Румъния със 7,9% на годишна база до 10,2 млн. евро, докато при Евроинс Македония има спад с 8,6% до 532 хил. евро. Евроинс - Здравно осигуряване отчита 1,1% спад на продажбите до 334 хил. лв.
За януари-март 2013 г. има ръст на премийния приход на Евроинс Румъния с 11,9% до 30,3 млн. евро, докато при Евроинс Македония има спад с 14,4% до 1,52 млн. евро.
Автомобилните дилъри на Еврохолд
Автомобилният холдинг Авто Юнион отчита 191 продадени автомобила през март 2013 г. спрямо реализираните 235 през същия месец на миналата година или спад с 19%. Авто Юнион включва автомобилните дилъри на Еврохолд България АД.
Най-голям ръст в продажбите за месеца отчита Стар Моторс (продаващ автомобили Mazda) с реализираните 71 продажби спрямо продадените 55 автомобила за същия месец на 2012 година. След няколко поредни успешни години с Мазда в България, през настоящата година Стар Моторс ЕООД е взел правата за представяне на японската марка и на македонския пазар.
До края на април ще бъде отворен и продажбено-сервизен център в Скопие, където ще се предлагат всички нови модели, както и пълната гама сервизни услуги. Стар Моторс Скопие ще разполага с 500 кв.м. автосалон, както и 500 кв.м. сервиз на най-популярната локация за автомобилен бизнес в Скопие – улица Скупи, съобщават от Еврохолд.
Целта на Стар Моторс Скопие е да надхвърли 3% пазарен дял на македонския пазар на нови автомобили, който отчита приблизително 5 000 продажби годишно.
За първите три месеца на 2013 г. автомобилният холдинг в групата на Еврохолд отчита 16,1% спад в продажбите на нови леки и лекотоварни автомобили с реализираните 447 автомобила спрямо 533 броя за съпоставимия период на 2012 г.
Свързани компании: