Дъщерно дружество на Билборд ще оперира рекламните площи и във втория лъч на метрото в София, след като е спечелило конкурс за избор на рекламна агенция, съобщи Билборд АД чрез Бюлетин Investor.bg.
Дъщерното дружество е Инстор Медия ЕООД, след като Моушън артс ООД оперира площите в първата линия на метрото в София. Общата площ за реклама във втората линия на метрото е 1 100 кв. м.
Инстор Медия ЕООД е с предмет на дейност вътрешна и външна търговия, производство и търговия с рекламни материали и съоръжения, рекламни услуги, дизайн, и други дейности и услуги, незабранени от закона, като Билборд АД е едноличен собственик на капитала на дружеството.
Билборд АД кандидатства за получаване на заем от Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) в размер на приблизително 5,5 млн. евро за период не по-кратък от 8 години, съобщи дружеството през юни.
Консолидираният отчет на компанията показа печалба от 216 хил. лв. за полугодието на 2012 г. при спад на годишна база с 63%. Продажбите се увеличиха с 3,86% на годишна база до 13,4 млн. лв.
Свързани компании: