Автомобилният подхолдинг на Еврохолд България - Авто Юнион е отчел ръст от 12,7% през месец юли 2011 г. с 258 реализирани продажби спрямо 229 за същия период на миналата година, съобщиха от Еврохолд чрез Бюлетин Investor.bg.
Пазарният дял на Авто Юнион през юли е 13%, като и през този месец компанията запазва позицията си, заемайки второ място сред автодилърите на българския пазар.
Най-голям ръст в продажбите регистрира Стар Моторс (Mazda) с 63 продажби, което е с 91% повече от юли 2010 г., следвано от Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 85 реализирани продажби спрямо 67 продадени автомобила през същия месец на миналата година.
За първите седем месеца от началото на годината Нисан София реализира 552 продажби, което е 38,7% ръст спрямо същия период на 2010 г. Булвария Варна (Каргоекспрес) и Булвария Холдинг (Opel,Chevrolet) реализират общо 81 продажби.
Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България ръстът за юли е в размер на 19,7% с 1990 продажби спрямо 1663 през юли 2010 година.
Застрахователното дружеството на Еврохолд - Евроинс АД отчита 5,65% ръст в общия премиен приход за месеца с резултат по този показател в размер на 5,232 млн. лв. спрямо 4,952 млн. лв. за юли 2010 г.
Застрахователното дружеството реализира 54,9% ръст в премийния приход по застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите” (ГО) през месеца с 2,696 млн. лв. спрямо 1,741 млн. лв. за юли 2010 г.
Броят застрахователни полици по ГО се е повишил с 27,8% спрямо юли на миналата година като достига 10 749 броя. Средната цена е нараснала с 21,2% до 251 лева. Средната рискова премия бележи ръст от 38,5% за месеца и 33,3% с натрупване от началото на годината.
Премийният приход с натрупване от началото на годината нараства с 3,6% и е в размер на 40,828 млн. лв. спрямо 39,413 млн. лв. за съпоставимия период на 2010 г.
Свързани компании: