Автомобилният подхолдинг на Еврохолд България - Авто Юнион, е реализирал 287 продажби през юни - ръст от 27,6% на годишна база, съобщиха от Еврохолд чрез Бюлетин Investor.bg.
Пазареният дял на Авто Юнион през юни е 14,4%, с което заема второ място сред автодилърите на българския пазар.
Най-голям ръст в продажбите регистрира Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 117 продажби, което е с 67,1% повече от юни 2010 г. За полугодието Нисан София реализира 467 продажби, което е 41% ръст спрямо същия период на предходната година. Резултатът е по-добър с 19% дори и от реализираните продажби през 2009 г., с което компанията започва да доближава предкризисните нива на продажби на автомобили от своите брандове.
Стар Моторс (Mazda) отчита ръст за месеца в размер на 59,4% спрямо същия месец на миналата година с 51 продадени автомобила. Следват Каргоекспрес и Булвария (Opel,Chevrolet) с ръст от 38,6% и общо 79 продажби.
Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България ръстът за юни 2011 г. е в размер на 16,4% с 1 994 продажби спрямо 1713 през юни 2010 г.
Застрахователното дружеството на Еврохолд - Евроинс АД отчита 2,1% ръст в общия премиен приход за месеца с резултат по този показател в размер на 6,362 млн. лв. спрямо 6,229 млн. лв. за юни 2010 г.
Компанията реализира и 46,7% ръст в премийния приход по застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите”(ГО) през месеца с 2,755 млн. лв. спрямо 1,878 млн. лв. за юни 2010 г.
Броят застрахователни полици по ГО се е повишил с 29,5% през юни тази година спрямо същия период на миналата година като достига 12 хил. броя. Средната цена е нараснала с 14,4% до 227 лв. Средната рискова премия бележи ръст от 30,8% за юни и 33,6% с натрупване от началото на годината.
Премийният приход отбелязва ръст от 1,4% за първите шест месеца на годината с 34,834 млн. лв. спрямо 34,353 млн. лв. за първо полугодие на миналата година.
Свързани компании: