Рекорден интерес към строителството на Лот 2 от автомагистрала "Марица" отчетоха от Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ). Подадените оферти са 14, спрямо предишния рекорд от 12 за Лот 1 на АМ Марица.
Лот 2 е от Димитровград до Харманли с дължина 34 километра.
Кандидатите за Лот 2 на магистрала "Марица" по информация на репортер на Investor.bg са:
1. Кооператива Муратория Чементисти – Чи. Ем. Чи. Ди. Равенна
2. Терна АД
3. Консорциум Рубау
4. Консорциум Марица 2
5. Актор
6. Джей енд Пи – Авакс С.А.
7. Сдружение Салваторе Матарезе АД – инж. Клаудио Салини Гранди Лавори АД
8. Марица СК-13- Алпине
9. Обединение Марица 2 ДЗЗД
10. Мапа Иншаат Ве Тиджарет А.Ш.
11. Ингеар
12. Пицароти ИПС
13. Марица Хайлей
14. Иса 2000 ЕООД
Прогнозният бюджет на проекта за допълнително проектиране и строителство на участъка Димитровград – Харманли е 105 млн. евро. Очакваното начало на строителните работи е юни – юли тази година, а очакваното завършване – през юни – юли 2013 г.
Лотът е разделен на три подучастъка. По трасето на първия от тях се предвижда изграждането на четири пътни надлеза и шест селскостопански подлеза. Ще бъде изпълнен проектираният пътен възел „Димитровград“. В него се предвижда изместване на жп линията “Русе – Подкова”.
Изграждането на два паркинга предвижда проекта за втория подучастък на ЛОТ 2. Осем са големите съоръжения по трасето – четири селскостопански подлеза и четири надлеза.
Два големи пътни възела - “Симеоновград“ и „Харманли“ ще бъдат построени по трасето на третия подучастък. Ще бъдат изпълнени още два надлеза, три подлеза и мост над река Харманлийска.
Още преди започването на строителството от изпълнителя ще бъдат поставени шумозащитни прегради между магистралата и населените места. Ще бъдат изпълнени и крайпътни канавки, отводнителни водостоци и утаителни канали.
Свързани компании:
преди 13 години Разфоромироването на Строителни Войски доведе до изнудването на Бизнеса за неща, които са Държавна отговорност, ако управляващите бяха съпили не на Лотове/Плаващи пясъци от Форекс Валутна Търговия/, а на реално спечелени и вложени пари, нещата биха изглеждали по друг начин. Решението е да бъдат възстановени Строителни Войски и с полагането на Военна клетва, всеки да се подписва не стриктно пазен хвърчащ лист, а на Договор за Кредитиране, който да е с дата на изплащане, денят на уволнение от срочна военна служба. Така се гарантира финансирането на строителните проекти, формира се съзнание, отговорност и охрана на завършените обекти след уволнението от срочна военна служба. Форекс Валутната Търговия е болестно състояние на икономиката, което създава условия за източване на плодовете на труда на Държавата, игра с лихвените равнища на Банките /лихва=количеството ресурси, с които всеки от нас преодолява кризисните периоди във времето и гарантира здравето си/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Божков така се изгаври с банките, че сега едва ли има кой да застане зад него. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Цитат от http://***.dnevnik.bg/pazari/2011/03/10/1056690_chetirinaiset_oferti_sa_podadeni_za_vtoriia_lot_na/ :Новите кандидати са: консорциумът между португалската "Лена" и българската "Иса 2000" и консорциумът между контролираната от Васил Божков "Пътностроителна техника" и австрийската "Порр техновал". По време на царския кабинет "Лена" беше кандидат за концесионирането на магистрала "Тракия". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Хахаха -без конкуренция-ако и тук нямат оферта ще трябва да си сменят името от Пътища на -Изчакващи Пътища. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Според слуховете, кандидатствало е друго дружество на Божков. ХДПАТ, няма да прави конкуренция на Мажо я. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Пътища не ги виждам да са подали оферта-или греша. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Бързи сте, признавам :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Марица vs. Тракия, последно? отговор Сигнализирай за неуместен коментар