Авто Юнион Груп ЕАД (автомобилният подхолдинг на Еврохолд България АД) е реализирал продажби на 170 нови автомобила през февруари – ръст от 21% на годишна база, съобщават от Еврохолд чрез Бюлетин Investor.bg.
Пазарният дял на компанията за месеца се е повишил с 1,8 процентни пункта до 12,5% спрямо 10,7% за същия период на миналата година.
Общо за пазара на нови автомобили в България продажбите за февруари 2011 възлизат на 1358 броя – ръст от 3% на годишна база.
Данните са в подкрепа на тенденцията за постепенно възстановяване на пазара на нови автомобили в страната след продължителните спадове, регистрирани през последните две години, се казва в съобщението.
През миналата година Авто Юнион отчете 20% ръст на консолидираните продажби до 104 млн. лв., но нетната печалба спадна със 76% до 722 хил. лв.
ЗД Евроинс АД (застрахователното поделение на Еврохолд) отчита повишение от 7% в премийния си приход през февруари на годишна база до 4,5 млн. лв., като при застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите” ръстът е с 62% до 2,1 млн. лв.
Компанията отчита увеличение на издадените полици по гражданска отговорност, като броят им за периода възлиза на 10 хил. спрямо 7 хил. за същия период на 2010.
Средната цена на издадените полици от Евроинс за февруари се е повишила с 15% на годишна база и достига 212 лв.
Свързани компании: