IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Трейс Груп с 20% дял в консорциума, рехабилитиращ жп линията Пловдив-Бургас

Мажоритарен акционер с 60% е италианската Джи Си Еффе Дженерале Конструциони Феровиарие, а делът на СК-13 Трансстрой е също 20%

13:01 | 26.01.11 г. 1
Автор - снимка
Създател
Трейс Груп с 20% дял в консорциума, рехабилитиращ жп линията Пловдив-Бургас

В Търговския регистър бе учредено акционерното дружество Джи Си Еф - СК-13 - Трейс Рейлинфра Консорциум, се казва в уведомление на Трейс Груп Холд АД, публикувано чрез БФБ.

Дружеството се учредява във връзка с рехабилитацията на железопътната инфраструктура в участъка Пловдив–Бургас, търгът за която бе спечелен от консорциума.

Предстои подписване на договори с обща стойност над 380 млн. лв., се посочва в уведомлението.

Акционери в новоучреденото дружество са Джи Си Еффе Дженерале Конструциони Феровиарие АД (дял от 60%), Трейс Груп Холд АД (с 20%) и СК-13 Трансстрой АД (с 20%).

Седалището и адресът на управление на консорциума е в град София и съвпада с тези на СК-13 Трансстрой.

Капиталът на дружеството е в размер на 50 хил. лева, разпределен в 500 броя обикновени поименни винкулирани акции с номинал 100 лева всяка.

Компанията се представлява от Едоардо Роси, Цветанка Нешева и Цветан Цонев, а се управлява от Съвет на директорите в състав: Едоардо Роси, Джузепе Бречиароли, Лука Маса, Цветанка Нешева и Цветан Цонев.

"След приключването на проекта Пловдив-Бургас ще се постигнат скорости от 130/160 км/ч при средни скорости в момента от около 80 км/ч, а времето за пътуване ще се намали с 1 час и 10 минути", заяви след търга министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков.

 

Свързани компании:

Трейс Груп Холд АД(T57)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:06 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
georgi_shum
преди 13 години
Защо държавата инвестира в морално остаряла технология ? По добре да инвестират 2-3 пъти повече пари, но да се изгради високо скоростно трасе позволяващо движение със скорост 220 - 250 км/ч... Тогава пътя София - Бургас, че е не повече от 2 часа и половина.. И ефекта за всички, ще е поне тройно по голям..
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още