Билборд АД отчита 7,97% спад на консолидираните продажби на годишна база до 7,3 млн. лв. през второто тримесечие на 2010 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
За цялото полугодие спадът на продажбите на годишна база е с 2,82% до 13,2 млн. лв., показват данните.
За второто тримесечие дружеството реализира загуба от 378 хил. лв., а за полугодието тя е общо 155 хил. лв. след печалба от 223 хил. лв. през първото тримесечие на 2010 г. През съпоставимото полугодие на 2009 г. печалбата е била 343 хил. лв.
Компанията предлага офсетоф и дигитален печат, а също така управлява билборди, включително рекламните площи в столичното метро.
За последните 12 месеца акциите на дружеството поевтиняват с 49,33% до 0,72 лв. за акция и 10,8 млн. лв. пазарна капитализация.
Консолидираният собствен капитал на Билборд АД към 30 юни 2010 г. е 32 млн. лв., текущите му пасиви са за 16 млн. лв., а нетекущите за 20,2 млн. лв.