От допуснатите оферти в конкурса за изграждане на Лот 4 на магистрала „Тракия“ най-ниска е тази на Сдружение Тракия ІV ДЗЗД, София.
Сдружението включва Холдинг Пътища АД, Галчев инженеринг АД, Пътностроителна техника, Пътинженеринг М, АБ, Бургаспътстрой, Пътинженерингстрой Т, Мостстрой и Видапътстрой.
Исканата цена е 174 705 600 лв. без ДДС, стана ясно преди минути.
Ето и другите допуснати оферти за изграждането на 49-километровата отсечка на автомагистрала Тракия от Ямбол до Карнобат. Изборът на строител зависи от поисканата цена.
- Щрабаг АГ, Австрия - 283 833 156 лв. без ДДС;
- Актор, Гърция - 238 516 344 лв. без ДДС;
- Алпине Бау ГМБХ, София - 252 295 649,69 лв. без ДДС;
- Консорциум „Български автомагистрали - Кабиле“ (Автомагистрали Черно море, ГБС Инфраструктурно строителство, Пътстрой 92) - 204 105 000 лв. без ДДС;
- Сдружение Балканстрой - Гранит, София- 198 380 000 лв. без ДДС;
Не се допускат офертите на останалите седем кандидата:
- АМ „Трейс“ ДЗЗД, София (тук влизат Трейс Груп Холд АД, СК 13 Пътстрой АД, Пътно строителство АД, Виастрой Инженеринг ООД и Пи Ес Ай АД);
- Обединение „Терна - Сиенит - Лот 4“, София;
- Сдружение АБСКИ - Тракия Лот 4, София (Конструктор Инженеринг, Хърватска и АБС Асфалт бетон ЕООД);
- Сдружение БТП - Агромах, Благоевград;
- Консорциум Конструкционес Рубау, Испания - Пътстрой ООД, Стара Загора;
- Консорциум Приморие - Евроазфалт, София;
- Сдружение БТП - Агромах, Благоевград.
Цената на км на Лот 4, според предложението на Холдинг Пътища, е 2,2 млн. евро. За сравнение, цената на км за Лот 2 (с изпълнител Трейс) е 2,2 млн. евро, а за Лот 3 (с изпълнител Актор) – 1,9 млн. евро.
„През август подписваме договор и правим първа копка за Лот 3, а през септември подписваме договор и правим първа копка за Лот 4, като вече се работи по Лот 2“, уточниха от Агенция „Пътна инфраструктура“ преди отварянето на офертите.
„От 13 оферти бяха отворени шест. За Лот 4, виждаме, че те са конкурентни, събрани в малък диапазон“, коментира след отварянето на предложенията министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.
По думите му изграждането на магистрала Тракия е финансово двойно осигурено - заради еврофондовете и заради решението на Министерски съвет. „Лот 2 вече се строи с европейски пари. Апликационната форма е в Брюксел отпреди 2 седмици“, каза Росен Плевнелиев.
„Можем да работим с аванса до 20% от парите, въпреки че одобрението на апликационната форма е до 6 месеца“, допълни Плевнелиев за Лот 2 на АМ Тракия.
„Вчера приключихме с драмите на Магистрала Люлин с газопроводи, електропроводи и горски фонд. Магистралата е готова на 62%, като от началото на годината са готови 30% от нея, спрямо едва 32% за предишните 3 години“, каза още министърът.
„Чакаме строителното разрешение за Лот 3, за да подпишем договора. Надяваме се да го имаме следващата седмица и да спазим срока за първа копка на 2 август 2010 г.“
*Последна актуализация в 13:38
Свързани компании:
преди 14 години Тук добре ама защо забравиха севера. Софианци като не искат да идват до Варна да ни направят магистрала до Букурещ. И до кога всички по братски ще плащаме независимо къде караме. Нека направят магистралите платени и който ги ползва да плаща. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Всичко е много хубаво, но да видим дали ще се построят - като гледам как държавата е задлъжняла на частния бизнес да не се случи и същото със строителите на лотовете, независимо че обащават евро пари отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Очакван резултат. Нали трябва баницата да се раздели по братски за да има за всеки :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Евала на Инвестора, така трябва да се работи!!!Айде наще ;) !!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години А сега в Куба знаеш ли какво е? На кое място в света по БВП на глава от населението е била преди мошенника Кастро и сега къде е? Глад, мизерия, всичко свястно в тази държава е построено преди преврата на Кастро... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Магистралите са хубаво и полезно нещо, но те се строят за да обслужват главно чуждите икономики/не че няма да са полезни и за нас/, а това е същността и на политиката на ЕС към България.Целта е да ни направят това което беше преди Кастро Куба за САЩ.Страна която ще обслужва господарите от Брюксел сексуално , туристически и нищо повече, т.е. страна на п*, и сервитьори! отговор Сигнализирай за неуместен коментар