Промени ли се потребителското поведение, какви са тенденциите през 2021 г. и как те променят бизнес стратегиите ще научат зрителите на Bloomberg TV Bulgaria на 3 февруари. Специален гост по темата в предаването „В развитие“, от 13:00 часа, ще бъде Алисън Ангъс – мениджър на отдел „Лайфстайл" в Euromonitor International.
Euromonitor International е водещ международен доставчик на пазарни проучвания, който анализира стратегическите управления на редица компании за продукти и услуги, разположени по цялото земно кълбо.
Ангъс ръководи изследвания, свързани с начина на живот, които се фокусират върху разбиране на поведението на потребителите, анализиране на техните нагласи и променящите се тенденции във взаимоотношенията. На база на получените резултати след извършването на задълбочени проучвания на потребителското поведение Ангъс предоставя алтернативни решения на редица бизнеси при формирането на стратегиите им.
В сряда, по време на ексклузивното си интервю за Bloomberg TV Bulgaria, Алисън Ангъс ще коментира още и какво е влиянието, което пандемията от COVID-19 оказа и продължава да оказва върху поведението на потребителите. По време на участието си в предаването „В развитие“ Ангъс ще представи и някои от най-успешните стратегии за изграждане на устойчива връзка с потребителите от страна на бизнеса днес.