Британската банка Standard Chartered закрива редица работни места в своето звено за банкиране на дребно в Обединените арабски емирства (ОАЕ) като част от плана си да привлече повече клиенти към дигиталните услуги, съобщава Ройтерс, позовавайки се на информация от източници, запознати с въпроса.
Банката също така редуцира броя на своите служители и в други сектори като корпоративната и обществената дивизия.
„Standard Chartered е направила значителен прогрес в изпълнението на плана за трансформация, чието начало беше поставено през 2015 г. Ние ще решим как да разработим групата, която ще доведе до по-висока възвращаемост при целогодишните резултати в края на финансовата година през февруари“, гласи изявлението, направено от компанията.
Банката прави промени в своя бизнес за банкиране на дребно, като насърчава клиентите да преминат към дигиталните услуги, които тя развива.
ОАЕ може да се похвали с дълбоко проникване на новите технологии сред потребителите, в сравнение с някои други страни, където Standard Chartered развива своя бизнес.
Компанията също така се е фокусирала и върху премиум услуги за банкиране на дребно, заявяват източниците.
Банката разполага с осем клона в ОАЕ, като според главния изпълнителен директор Бил Уинтърс компанията се стреми да развие една по-широка стратегия, която да ѝ позволи да контролира по-добре цените и да постигне по-добра възвращаемост в средносрочен план.