„Произведено в Германия“ е етикетът, на който потребителите имат най-голямо доверие, показва проучване на статистическата агенция Statista. Агенцията коментира на своя сайт, че етикетите, указващи страната на произход на стоките, имат все по-голямо значение за потребителите
По тази причина и е изготвен индексът, а за оценка на настроенията са анкетирани 43 хил. души в световен мащаб. На базата на получените резултати Statista подрежда и 49 страни в своята класация.
Потребителите имат най-голямо доверие в германските стоки, показват данните на агенцията. Най-малко е доверието в стоките, произведени в Аржентина, Индия и Китай, които съответно заемат последните три места.
Статистиката показва, че европейските стоки като цяло удовлетворяват вкуса на потребителите – първите пет места на стоките с най-голямо доверие се заемат от европейски държави. Второто място се пада на Швейцария, третото – на целия Европейски съюз, а четвъртото и петото се заемат съответно от Великобритания и Швеция.
Едва на шесто място се появяват първите стоки, произведени извън Европа, на които потребителите имат доверие. Те са с произход Канада. САЩ заемат 10-то място.
За своите предпочитания анкетираните потребители изтъкават качеството, стандартите за сигурност, дизайнът на стоките, както и условията, при които се произвеждат тези стоки, а и статуса, за който намеква тяхното притежание.
Етикетите „Произведено в ...“ за първи път са въведени от Великобритания през 19 век, посочва още Statista. Целта е да бъдат защитени британските продукти от експанзията на германската индустрия и нейните евтини и нискокачествени стоки.
Донякъде е иронично, че днес Германия е страната, в чийто продукти потребителите имат най-много доверие, допълва агенцията.
преди 7 години Мдаа , големо доверие...стоката се произвежда в Китай , в Германия и пердашат един печат "Made in Germany " и набиват цената до небето , та тревопасните да получат оргазъм само от етикета ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар