Компанията за аутсорсинг услуги CallPoint powered by TELUS приема ново име и вече ще се нарича TELUS International Europe.
От фирмата посочват, че смяната е естествено продължение на процесите след присъединяването на CallPoint към семейството на канадската TELUS International през 2012 г.
В момента компанията разполага с над 1200 служители в три европейски държави – България, Румъния и Великобритания. В България TELUS International Europe има офиси в София и Пловдив.
Тя е глобална дъщерна фирма на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания със 7,5 млрд. евро годишни приходи и 13,3 млн. клиенти.
Компанията планира внушително разрастване на дейността си през 2014 г. и си поставя за цел да достигне растеж до 4000 служители до 2017 г. Целият ѝ европейски екип обслужва клиентите си на повече от 30 езика.
Канадската компания си поставя за цел да продължи да затвърждава присъствието на високотехнологичния контактен център TELUS International в Европа.
През изминалата година центърът е предоставил обслужване на над 150 млн. клиенти в цял свят чрез комуникация по телефон, имейл или социални мрежи.