Robinhood е избрала Nasdaq за евентуалното си първично публично предлагане, съобщават запознати източници, цитирани от CNBC.
Компанията все още не е подала официално документи за листването.
Приложението за търговия с ценни книжа понижава бариерата за влизане за милиони инвеститори на дребно, откривайки пътя за един от най-големите дебюти на борсата за годината.
Не е ясно дали Robinhood е избрала директно листване или традиционно IPO, съобщават източниците. Независимо от метода Robinhood трябва да подаде документи пред Комисията за ценните книжа и борсите. Обикновено компаниите се нуждаят от един-два месеца, за да направят дебюта си, след като подадат документите си пред SEC.
Goldman Sachs консултира компанията за IPO-то ѝ.
Robinhood, чиято дългосрочна мисия е да „демократизира“ инвестирането, е смятана за основен входен пункт за млади инвеститори за достъп до пазарите.
След рекорден растеж по време на пандемията от COVID-19 предпочитаното от младите хора приложение за търговия с акции се озова насред буря през януари заради short squeeze при GameStop, стимулиран от инвеститори на дребно в Reddit. Но брандът на Robinhood изглежда непокътнат, като офертите преди първичното публично предлагане на акциите растат рязко на фона на манията около GameStop.
Robinhood е добавила 3 млн. потребители само през януари, сочат данни на JMP Securities.
Базираните в Ню Йорк D1 Partners, Sequoia, Kleiner Perkins и подразделението за рисков капитал на Google, GV, са сред най-големите инвеститори в Robinhood
Nasdaq и Robinhood са отказали коментар.