Стартъпът за доставка на храна DoorDash заяви, че очаква да набере до 3,14 млрд. долара от първичното си публично предлагане, след като повиши ценовия си диапазон, а това подсказва за по-висок инвеститорски интерес, предава Ройтерс.
DoorDash, най-голямата американска компания за доставка на ястия от ресторанти, планира да продаде 33 млн. акции на цена от 90 до 95 долара за брой, сочат документи до регулаторите. По-рано тя се беше насочила към диапазона от 75 до 85 долара за акция.
Основаната през 2013 г. DoorDash е подкрепена от Vision Fund (който пък се управлява от японския технологичен гигант SoftBank Group), от компанията за рисков капитал Sequoia Capital и от Government of Singapore Investment Corp – суверенния фонд на Сингапур.
В горната част на диапазона пазарната капитализация на DoorDash ще бъде около 30 млрд. долара.
Базираната в Сан Франциско компания планира този месец да листне акциите си на борсата в Ню Йорк под символа „DASH”. Тя подаде конфиденциално документи за IPO през септември. Goldman Sachs и J.P. Morgan са водещи поематели на предлагането.
DoorDash и конкурентите ѝ Uber Eats, Grubhub и Postmates се възползваха от нарасналото търсене на доставки на храна за вкъщи заради налагането на рестрикциите, свързани с Covid-19.
Още новини за технологичните компании можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.