Той отбеляза, че в социалните мрежи настоящият президент Доналд Тръмп присъства от много време и е доказано, че той много активно работи с тях и ги използва за своите кампании.
“Екипът на кандидата на демократите Джо Байдън тепърва откри тези канали и започна да комуникира чрез тях“, посочи Малчев и напомни, че Тръмп е човекът, от когото хората очакват да доведе до някакъв спор. По думите му при Байдън може да се намери „балансираност”.
Според експерта през следващите между седем и десет дни ще има много активни дебати по темите, които обявиха кандидатите.
“Социалните мрежи, още от времето на Барак Обама, се наложиха като място за ангажиране на много хора, за обявяване на мнения, послания и т.н.” коментира управляващият директор на Xplora.bg.
По думите на Георги Малчев наличието на твърде много съдържание кара хората да са по-предпазливи и внимателни към информацията, а самите компании зад платформите за социални мрежи също предприемат мерки.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на предаването “Бизнес старт” гледайте тук.