Оттогава продажбите падат, но все още са по-високи от нормалното за това време на годината. Между 26 март и 1 април продажбите са се увеличили със 7 на сто. Сред най-големите победители са онлайн услугите за доставка на хранителни стоки и компаниите за опаковки на хранителни продукти.
к4
Мерките за социално дистанциране допринасят за спада в туристическата индустрия. Домакинските разходи за авиокомпании, хотели, круизи и автомобили под наем са се стопили почти напълно. Онлайн сайтове за резервации на пътувания като Expedia, Airbnb и Priceline отчитат сериозен спад в продажбите.
Ситуацията продължава да се влошава. Продажбите в туристическия сектор намаляват бързо през март, като приходите за седмицата, приключваща на 1 април, се свиват с 85 на сто спрямо същото време година по-рано.
к5
Заради социалното дистанциране повечето ресторанти в САЩ спряха да предлагат своите услуги на място. Компании от Momofuku до McDonald’s усещат по особено болезнен начин блокирането.
Освен че допринася за рекордния скок на заявленията за обезщетения при безработица, затихналата ресторантьорска дейност вероятно ще влоши по-широките икономически неволи на страната. „Икономиката на услугите традиционно е нещото, което е помагало да се предотврати спадът да премине на следващо ниво“, посочва Тили, като добавя: „В този случай принудителното спиране на потребителските разходи за тези неща предразполага към икономическа криза“.
к6
Много от любимите места за развленчение в Америка остават извън достъпа на домакинствата. Киносалоните, тематичните паркове, клубовете и концертните зали са затворени.
преди 4 години "Някои болници съкращават служители и намаляват заплатите на лекари, медицински сестри и санитари"!!!!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар