Докато коронавирусът се разпространява по целия свят, собствениците на малък бизнес в САЩ, които внасят продукти от Китай, изпитват големи затруднения, съобщава CNBC.
Кайл Киршнер, който от няколко години развива бизнес с Китай, е предвидил, че трябва да се запаси с артикули преди Китайската Нова година. Собственикът на Kyndley продава чрез Amazon продукти, свързани с дейности на открито, и внася 90% от стоките си от Китай. Той разполага със запаси от артикули за около три месеца, но не може да поръча повече от най-популярния си продук - охладител за раници.
"Ние сме малко притеснени от този факт, защото сме едни от най-продаваните в Amazon в тази категория", каза Киршнер. Той споделя, че се е свързал с производителите на продукта е разбрал, че техните фабрики са затворени в момента.
Чарлийн Андерсън се оказва в подобно положение. Като собственик на Anderson Group, тя работи с дистрибутори, които внасят от Китай продуктите, които тя продава в Amazon. Тя продава арт и хоби материали от близо две десетилетия, работейки като самостоятелен предприемач. Андерсън може да поддържа запаси от стоки само за 30-дневен срок, които съхранява в складовете на Amazon и възможност за допълнителни 30 дни, в които да съхранява стоките в офиса си. Но след два месеца, ако тя няма достъп до внесени стоки от Китай, ще трябва да прояви креативност.
„Получавам информация от моите дистрибутори в САЩ, че ще има забавяне на вноса от Китай...“, заяви Андерсън.
Но тя е в по-добра ситуация от много други търговци в Amazon, тъй като предлага продукти от различни места, освен Китай, включително САЩ, Великобритания, Германия, Индия, Израел и други. Подобно на Киршнер, основната й грижа е изчерпването на наличностите.
„Губите инерция и позиция в класацията, ако се стигне до положение, в което количествата са изчерпани, а няма механизъм, чрез който да уведомите, че те ще бъдат възстановени след определена дата“, поясни тя.“
Епидемията от коронавирус се разрази в момент на силен оптимизъм към малкия бизнес, подпомогнат от няколко мерки в тази насока.
Националната федерация за независим бизнес (най-голямата асоциация за малък бизнес в САЩ) изрази опасенията си, свързани с разпространението на вируса миналата седмица. Федералният резерв следи ситуацията.
Това е поредният удар за американските вносители през последните години след затварянето на пристанището в Лос Анджелис и митата, с които някои търговци продължават да се сблъскват.
преди 4 години Малкият бизнес в САЩ е само предвестнинк на голям проблем, който идва. Преизбирането на Тръмп за втори мандат е в пряка връзка с недопускането на корона вируса в щатите. Опасявам се, че ще му се наложи да пие от заразена с вируса икономика, а това не го прави избираем отново. отговор Сигнализирай за неуместен коментар