Въпреки ожесточената конкуренция в лицето на DoorDash, Uber Eats и на Amazon, компанията за онлайн поръчки за храна Grubhub продължава да изненадва инвеститорите със своя впечатляващ растеж. Акциите на компанията поскъпнаха в четвъртък с почти 25%, благодарение на силните отчети, съобщава CNN.
Продажбите на Grubhub са се увеличили с повече от 50 на сто през второто тримесечието, докато ръстът на печалбата е почти двоен.
Компанията също така си партнира с повечето от големите американски вериги ресторанти, както и с широк набор от локални закусвални. По-рано тази година тя обави, че е сключила сделка със собственика на KFC, Taco Bell и Pizza Hut – Yum! Brands, който притежава дял и в Grubhub.
Скоро компанията ще има възможност да привлече още ресторантски вериги, след като успя да придобие в сряда мобилната технологична компания LevelUp.
LevelUp помага на ресторантите да изградят услуга за онлайн поръчки и програми за лоялни клиенти. Някои от по-известните клиенти на компанията са Bareburger, Chop’t и Potbelly.
Главният изпълнителен директор на Grubhub Матю Малоун каза пред анализаторите в конферентен разговор в четвъртък, че връзките на LevelUp с ресторантите са били основната причина, поради която Grubhub е решила да плати390 млн. долара за сделката.
Всичко това е част от стратегията на Grubhub да превземе по-голям дял от пазара.
Главният финансов директор на компанията Адам Диуит също се включи към конферентния разговор, заявявайки, че навлизането в по-малките пазари е важна част от стратегията на Grubhub, особено при положение, че този вид индустрия остава силно фрагментирана.
„Важно е да се запомни, че макар тези пазари да са по-малки, при тях има достатъчно пространство за растеж за нас“, заключи Диуит.