Yum Brands Inc – собственикът на веригите за бързо хранене KFC и Taco Bell, отчита по-слабо от очакваното увеличение на продажбите през второто тримесечие в установените ресторанти заради свиването на продажбите на ресторантите от веригата Pizza Hut, предава Ройтерс.
Компанията обяви, че продажбите отчитат ръст от 2% за периода април-юни на годишна база, докато анализатори очакваха увеличение от 2,2%.
Подразделението Pizza Hut, което напоследък компенсира силното представяне на KFC и Taco Bell, отчита понижение на продажбите за четвърто поредно тримесечие. За второто тримесечие спадът достига 1%, като е по-слаб от очакваното намаление от 1,5%.
KFC и Taco Bell продължават да записват силен растеж на продажбите – съответно с 3% и 7%, което е повече от прогнозите.
Нетната печалба на Yum Brands от продължаващи операции се свива до 206 млн. долара, или 58 долара на акция, от 266 млн. долара по същото време на миналата година (64 цента на акция).
Като се изключат някои еднократни ефекти, печалбата достига 68 цента на акция.
Нетните продажби на Yum Brands се свиват с 4% на годишна база до 1,45 млрд. долара.
Акциите на компанията поевтиняха с 0,7% в предварителната търговия, а в рамките на сесията загубата се задълбочава до 1,37% в началото на търговията.