Собственикът на KFC - Yum Brands, отчете малко по-добра от очакваното печалба за второто тримесечие на годината, съобщава CNBC. Това подкрепи акциите на компанията и в следборсовата търговия те записват ръст от 4% след публикуването на резултатите.
От началото на годината акциите на групата поскъпват със 17%.
Yum отчете коригирана печалба от 75 цента на акция за периода и малко над 3 млрд. долара приходи. Анализатори очакваха печалба от 74 цента на акция, но малко по-големи приходи.
Продажбите на съществуващите обекти на веригата остават без промяна за периода. Продажбите само на KFC отчитат сравнително скромен ръст – 2%, при очаквано увеличение от 2,3%.
Без промяна са и продажбите обектите на компанията в Китай, което съвпада с прогнозите на анализаторите.
Компанията обаче увеличава очакванията си за ръста на оперативната печалба за цялата 2016 г. до 14%. Предишната прогноза беше за 12% увеличение.
Китай представлява значителна част от бизнеса на Yum Brands, макар и компанията да планира отделянето му в специално звено. Той остава най-голямото й подразделение по приходи, като е донесъл почти 1,6 млрд. долара през второто тримесечие.
Очакванията за бизнеса на веригата в Китай са за 3% ръст на продажбите за цялата година.