Главният изпълнителен директор на Airbus Фабрис Брежие възнамерява концернът му да изпревари Boeing в САЩ, най-големият пазар за въздухоплавателни средства, създавайки нов завод в Алабама, съобщава Bloomberg.
Това е доста агресивен ход, като се има предвид, че базираната във Франция компания контролира само около 20% от американския пазар. Този дял ще достигне 40%, когато превозвачи като American Airlines получат поръчаните си самолети от компанията. Екипът на Брежие планира да заеме 50% дял от пазара, който по принцип се владее от Boeing.
Airbus ще повиши профила си и ще намали разходите си с помощта на завод за 600 млн. долара за самолети с една пътека, който ще бъде открит в понеделник в град Мобайл, Алабама. Съоръжението е второто по рода си, построено извън Европа.
„Отне ни години, за да построим първия си завод в САЩ“, заяви Брежие пред журналисти в неделя. „Това е най-значимото събитие от години насам, което ще промени правилата на играта“.
Първите два самолета, които вече се строят в завода, са модел А321, най-големите модели с една пътека, на които Брежие разчита, за да изтръгне пазарен дял от базираната в Чикаго Boeing. Самолетите с 200 места се превръщат в едни от най-използваните за междуконтинентални полети на компании като American, Delta и JetBlue.
Повечето самолети от новия завод ще бъдат доставени на компании от Северна Америка. Доставките ще започнат в началото на следващата година, като темпът на производство ще се повиши до 4 самолета на месец до началото на 2018 г. Airbus произвежда и по четири самолета А320 месечно в завода си в Тиендзин, Китай, като страната е напът да засенчи Северна Америка като най-голям пазар на самолети.
преди 9 години Отне ни години, за да построим първия си завод в САЩ, заяви Брежие пред журналисти в неделя. Това е най-значимото събитие от години насам, което ще промени правилата на играта.- А янките, BTW, ще ги тресне шизофренията: Хем да се радват, че е мейд ин хАмерика, хем фирмата-Урупейска. Хем слагане на място, хем забождане перото у европейското ***: Квалифицираните работни места - в УСА и тъй, и иначе. После, ще могат да се обменят с туземските, опре ли до затваряне. Не моем ги мисли. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Не знам дали е толкова лесно да се разширят. Крилата на Еъбъс ги правят във Великобритания, а тялото в Германия. После ги превозват до Тулуза във Франция. Доста сложна операция... Явно са преценили, че им е по-изгодно да строят нови заводи в САЩ. Лошо няма. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ами да си ги разширят, бе! После, да не питат...1.Защо има увеличена аварийност ?2.Защо няма работа за квалифицирани работници във Франция?3.Защо /когато решат да се отделят, или бъдат съкратени/ бивши работници от новите локации преминават към конкурентите или самите те стават конкуренти?4.къде отива значима част от печалбите и защо изобщо, да хранят чужди икономики?5.Както и ред други въпроси - основно, не толкова удобни - да не говорим за отговорите им. Глобализация сега и после-борба с последствията от нея. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години То и аз планирам едни работи с Линда Еванджелиста и Наоми Кембъл, ама де да видим. PS Стискайте ми палци!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години кои са пиндостанци ? че тука им викат и на руснаците и на американците така и ненам за кой става въпрос :)) А, че е грешка грешка е то се види, но да се опраат бе аз кво да ги мислим и едните и другите ... нал тъй ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Прочее, от известно време се отчита като стратегическа американска грешка аутсорсинга към Китай, с ТОВА как ще се справят пиндостанци? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години ше го засенчи, а през тва време чича им Boeing си мести завода в Китай.... Познай на кой самолетите ше са по-евтини и кой ше реализира повече продажби .... :)) Е са ако някой китаец се напие понеделнишки ше има повече инциденти после във въздуха ама тва са "второстепенни проблеми" ..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години "Airbus планира да засенчи Boeing в САЩ с нов завод за самолети " Струва ли ми се, или има и по-прагматичен и по-печеливш вариант: Оптимизиране на поръчките и уплътняване на производствените графици в наличните заводи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар