Campbell Soup понижи прогнозата за продажбите си за фискалната година, след като резултатите ѝ в САЩ за третото тримесечие не се оказаха достатъчно добри, съобщава Wall Street Journal.
Главният изпълнителен директор на компанията Денис Морисън заяви, че е „разочарована“, че усилията на фирмата не са довели до по-силни продажби в Америка, а резултатите са били под очакванията.
"Въпреки по-честите промоционални дейности в третото тримесечие не реализирахме очаквания растеж“, коментира Морисън. Тя разкри, че бульоните Swanson се представят добре на пазара, а това се дължи на добрата им маркетингова кампания.
В момента компанията очаква продажбите от продължаващите дейности да нараснат с около 3% през фискалната 2014 г. Предварителните прогнози обаче сочиха ръст от 4-5%.
През фискалното тримесечие, което приключи на 27-и април, Campbell спечели 184 млн. долара, което е повече от миналогодишните 181 млн. долара за същия период.
Компанията успя да увеличи приходите си благодарение на бизнеса със супи и обикновени ястия. Последният сегмент отбеляза ръст от 7% в продажбите, докато продажбите на супи са приблизително същите като тези година по-рано.
В международен план продажбите на обикновени ястия и напитки спаднаха със 17 на сто заради негативните валутните промени.