Bank of America се съгласи да изплати 783 млн. долара на свои клиенти заради обвинения, че е провеждала подвеждащи дейности, свързани с услуги по кредитните ѝ карти. Освен това банката ще плати 45 млн. долара глоби на щатските регулатори, съобщава BBC.
Споразумението е свързано с продажбата и маркетинга на услугите на банката по плащанията и защитата на личната информация на кредитните ѝ карти между 2010 и 2012 г. Според регулаторите над три милиона потребители са били засегнати.
Банката „е таксувала клиентите си неправомерно“ за защитата от кражба на лична информация и „е използвала подвеждащи практики при продажбата и маркетинга“ на тези услуги, обяви Службата за защита на потребителите на финансови услуги в изявление.
Bank of America не призна, но и не отрече обвиненията. В свое изявления тя каза, че е прекратила маркетинговата си дейност по услугите за защита от кражба на информация през декември 2011 г., както и тези за погасяване на задължения по кредитни карти през август 2012-а.
Споразумението идва няколко седмици, след като Bank of America се съгласи да плати 9,5 млрд. долара, за да прекрати делото срещу нея, че е подвела ипотечните агенции Fannie Mae и Freddie Mac преди кризата на жилищния пазар през 2008 г.