Мини канелени кифли и сладкиши подсладиха коледния бизнес на американската верига за бързо хранене Burger King в празничния сезон за пазаруването. Новите оферти бяха добре приети в предлагащия хитовия сандвич Whopper ресторант преди всичко в САЩ и в Канада.
Преди това конкурентът на McDonald's успя да спечели нови клиенти със своите салати и шейкове. За приключилото на 31-и декември четвърто тримесечие Burger King удвоява нетната си печалба до 48,6 милиона долара.
С изключение на специалните ефекти нетната печалба на акция възлиза на 23 цента, с осем цента повече от очакваното. Ресторантите, които са отворени по-дълго от 13 месеца, отчитат с 2,7% по-високи приходи. Като цяло продажбите са спаднали с 30% до 404,5 млн. долара, като според Burger King виновен за това е неблагоприятният ефект на валутните куросве.
Третата по големина американска верига ресторанти за бързо хранене обяви тримесечните си резултати, докато в Европа много компании са изправени пред скандала с конското месо. Burger King заяви, че в проби в завод в Ирландия са били открити следи от конско ДНК. Месото обаче не било стигнало до ресторантите.
Акциите на Burger King отчетоха лек ръст в предборсовата търговия. Компанията се завърна на борсата през юни. Преди това в продължение на две години Burger King бе собственост на финансовия инвеститор 3G Capital, който продължава да държи голям дял.