Загубата на Sears Holdings е намаляла през второто тримесечие в резултат на мерките за съкращаване на разходите, които предприе компанията, съобщи MarketWatch.
Продажбите на холдинга обаче са се свили повече от очакваното за периода, най-вече заради по-слабите вътрешни продажби, отбелязва изданието.
В края на второто тримесечие загубата на Sears Holdings се е свила до 132 млн. долара, или 1,25 долара на акция, докато година по-рано беше 146 млн. долара (1,37 долара на акция).
“Подобрили сме финансовата си позиция благодарение на намалението на разходите и по-ефективната реклама”, коментира главният изпълнителен директор на търговската верига Лу Д’Амброзио. “Успешно сме намалили и дълговете си, както и сме подобрили ликвидността”, допълни той.
От години Sears Holdings се опитва да привлече повече клиенти, като подобри атрактивността на магазините и въведе програма за лоялни купувачи. Веригата започна да събира и информация за нуждите на своите клиенти, за да подобри обслужването.
В последно време обаче продажбата на активи като че ли оттласна компанията от дъното, допълва изданието.
Sears, която се контролира от милиардера и инвеститор в хедж фондове Едуард Лампърт, обяви в края на миналата година планове да продаде редица магазини, както и да затвори още 100 обекта.