Силните продажби в САЩ спомогнаха за увеличаването на печалбата на McDonald’s през първото тримесечие, съобщи CNBC.
Продажбите за първите три месеца на годината в заведенията на веригата, открити преди поне 13 месеца, са се увеличили със 7,3% при очакван ръст от 6,7%.
Само в САЩ продажбите са скочили с 8,9%, докато в Европа е регистрирано по-скромно повишение - от 5 на сто.
Чистата печалба на McDonald’s за периода януари-март 2012 г. се е увеличила до 1,27 млрд. долара, или 1,23 долара на акция, което съвпада с очакванията на анализаторите. Година по-рано нетната печалба е била в размер на 1,21 млрд. долара, или 1,15 долара за акция.
Приходите на компанията са нараснали със седем на сто до 6,55 млрд. долара, което също е малко над очакванията на анализаторите.
Компанията е постигнала по-добрите резултати благодарение на новите елементи в менюто, преобразяването на редица ресторанти, както и удълженото работно време.
Веригата продължава да прави инвестиции и да се развива, докато преките й конкуренти Wendy's и Burger King се опитват да оцелеят на пазара.
McDonald’s обяви миналия месец, че планира да открие нови 1 300 заведения през годината.