Американската верига за кафе Starbucks Corp планира да започне продажба на бира, вино и по-луксозна храна в малък брой кафенета в Атланта и Южна Калифорния до края на тази година. Това ще е опит за експанзия извън рамките на сутрешното кафе и следобедните лежерни срещи, пише Ройтерс.
Starbucks планира да добави бира, вино и пикантни закуски и топла скара към менютата в пет до шест обекта в Атланта, както и в Южна Калифорния.
Най-голямата кафе верига в света започна да продава подобни закуски и бира в кафене в Сиатъл през октомври 2010. В момента пет обекта в района на Сиатъл и в Портланд, Орегон, предлагат разширено меню.
В края на миналата година Starbucks обяви подобни планове за между пет и седем кафенета в Чикаго, в които бирата и виното ще се появят в менютата до края на 2012 г.