Американската компания Ford Motor обяви, че продажбите ѝ на автомобили в САЩ са надхвърлили 2 млн. за първи път след 2007 г., което означава дял от 15% на втория по големина автомобилен пазар в света, съобщи Ройтерс.
Продажбите на малки автомобили на Ford са на път да постигнат ръст от над 20% през годината, докато многофункционалните автомобили могат да регистрират ръст на продажбите от 30%, посочват от компанията.
При наличието на по-високи цени през последната година потребителите продължават да се пренасочват към по-малките автомобили с понижен разход на гориво.
През 2010 г. Ford продаде малко над 1,9 млн. автомобила в САЩ.
Очаква се продажбите на автомобили в страната като цяло през декември да надхвърлят 13 млн. на годишна база, съобщиха от компаниите J.D. Power and Associates и LMC Automotive.