Американската верига магазини за бързо хранене McDonald's обяви по-висок от очаквания ръст на продажбите през октомври в разработените ресторанти в световен мащаб, подпомогнати от популярната игра „Монополи“ в САЩ, съобщи Ройтерс.
От компанията обявиха, че продажбите в ресторантите, отворени преди най-малко 13 месеца, са нараснали с 5,5%, докато очакванията на анализаторите бяха за ръст от 4,1%.
В САЩ ръстът е от 5,2%, като е подпомогнат от промоция на „Монополи“. Анализаторите прогнозираха увеличение от 3,7%.
В Европа, най-големият пазар на веригата за бързо хранене, увеличението е с 4,8%.
Продажбите в азиатско-тихоокенския регион, Близкия Изток и Африка са скочили с 6,1%.
McDonald's изпреварва сериозно конкурентите си от Burger King на Wendy и KFC на Yum Brands, привличайки потребители извън младежите, които са типичните клиенти на веригите за бързо хранене, чрез детски храни, хамбургери с говеждо и широка гама безалкохолни напитки от млечни до плодови сокове.
Компанията също така обнови помещенията за хранене, за да изглеждат по-модерно и да са по-удобни за посетителите.