IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Chevrolet отчита най-силно трето тримесечие в историята си

В България моделите Spark и Orlando са лидери в своите сегменти

14:40 | 22.10.11 г. 1
Автор - снимка
Създател
<p>
	&nbsp;</p>
<p>
	Компанията възлага големи надежди на новия модел Malibu<em>. Снимка: GM</em></p>

 

Компанията възлага големи надежди на новия модел Malibu. Снимка: GM

През третото тримесечие на настоящата финансова година марката Chevrolet е регистрирала 1,2 млн. продажби в глобален мащаб, отбелязвайки най-добрия резултат в периода между месеците юли и септември в своята 100-годишна история.

Така за първите девет месеца на 2011 г. продажбите на Chevrolet възлизат на 3,6 милиона автомобила по целия свят, с което марката се насочва към най-добрата по отношение на продажбите календарна година в историята си.

Главна роля за отличните резултати на марката изиграва компактния седан Cruze. През третото тримесечие на 2011 година Chevrolet е продал в световен мащаб над 175 000 автомобила Cruze – резултат, основаващ се на ръста в продажбите в САЩ и Китай.

От момента на премиерата му в началото на 2009 г. досега по света са продадени повече от 970 000 екземпляра от модела Cruze, като продажбата на едномилионния екземпляр се очаква в края на октомври.

Cruze е част от новата вълна на марката Chevrolet, включваща минимодела Spark, новия малък модел Aveo/Sonic и многофункционалния Orlando.

Скоро към тях в глобален план ще се присъедини и новият модел от среден клас Chevrolet Malibu и новият компактен пикап Colorado, чиито продажби ще стартират по-късно през годината. Производството на Malibu, модел 2013 година, започна тази седмица в Южна Корея, а това на Colorado бе стартирано в Тайланд по-рано този месец.

Добри са и резултатите на марката в България. С продадени 920 автомобила от началото на годината Сhevrolet има пазарен дял от 5,76%, който е един от най-високите в ЕС. Spark e лидер в сегмента на най-малките, с пазарен дял от 31,3%, а Orlando заема лидерската позиция в сегмента на многофункционалните ванове, с пазарен дял от 21,92%.

Марката отбеляза двуцифрено увеличение на продажбите в проценти през третото тримесечие на общо 20 пазара в страни от Азия, Европа, Северна и Южна Америка.

Още новини от света на автомобилите четете в Automedia.bg 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:23 | 25.08.22 г.
Специални проекти виж още
Още от САЩ виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
periela
преди 12 години
С новите си модели разбиват, нормално е
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още